Hoppa till textinnehållet

Digital post

Från och med januari 2021 kan även du som inte har internetbanken läsa din post från oss digitalt.

Fördelar med digital post

Du får tillgång till din post var du än är och inga viktiga papper riskerar att komma bort. En annan fördel är att vi tillsammans sparar in på miljön. 

Frågor och svar om digital post

  • All post från oss går för närvarande inte att skicka digitalt. Vi jobbar för att förbättra detta så att den största delen av posten vi skickar till dig som kund ska kunna gå digitalt.  

  • För oss är det viktigt att du som kund får reda på när du får ny post från oss. Vi kommer skicka ett mejl eller sms så fort du har ny post att läsa, men behöver då rätt kontaktuppgifter till dig.

  • Om du vill veta vad du har för produkter hos oss kan du logga in högst upp till höger på den här sidan och hitta ditt årsbesked. I ditt årsbesked ser du vilka produkter och konton du har hos oss. Vill du kunna se och hantera dina produkter/tjänster kan du skaffa internetbanken. I internetbanken kommer du åt alla produkter och tjänster.

  • 1. Klicka på ”Logga in” högst upp till höger på denna sida.

    2. Fyll i dina uppgifter. Du behöver ett Mobilt BankID för att logga in.
    3. När du loggat in så klickar du på menyvalet ”Dokument” och sedan ”Fler val”. Här kan du välja att fortsätta få all din post från oss hem i brevlådan.

Du som inte har ett Mobilt BankID och vill fortsätta få din post hem i brevlådan kan ringa oss på telefon 0322-78 600.

Kontakta oss