Hoppa till textinnehållet

Sollebrunn

  • Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
  • Kundcenter Företag: 0771-33 44 33
  • Telefon växel: 0322-78 600

Aktuellt

Sköt din ekonomi digitalt- när du kan!

Tack för att du i första hand gör dina bankärenden digitalt och bara besöker oss fysiskt om du måste. Tillsammans kan vi bromsa smittspridningen av Covid-19.

Nu satsar vi i Sollebrunn

Nu satsar vi på kontoret i Sollebrunn! Det är oss våra kunder kommer möta, berättar Anna Stenseke, Ellen Österlund och Nina Rakic som nu är den fasta bemanningen på vårt kontor i Sollebrunn. Det är jätteroligt och vi jobbar hårt för att lära känna trakten och de som bor och jobbar här, fortsätter de.

Öppettider

  • måndag kl. 10-15
  • torsdag kl. 10-18
  • fredag kl. 10-15

 

Adresser

Besöksadress
Centrumhuset
441 71 Sollebrunn

 

Postadress
Box 553
441 16 Alingsås 


Clearingnummer
8304-8, 7541 eller 7453

Vi hjälper dig!

Det är vi som jobbar i Sollebrunn. Du når oss genom att ringa växeln eller skicka ett meddelande i appen. 

Anna Stenseke

Kundrådgivare

Carin Klemetz

Kundansvarig Premium

 

Ellen Österlund

Kundrådgivare

Gabriel Jamot

Kundansvarig Premium

 

Julius Svanvik

Kundansvarig Premium

Nina Rakic

Kundrådgivare

Kontorschefer

Anders Rylander

Kontorschef

Linda Florén

Biträdande Kontorschef

Malte Herlitz

Biträdande Kontorschef

Specialister

Vi erbjuder även olika specialister beroende på vilket behov du har. Vi har bland annat Försäkringsspecialister, Företagsspecialister eller Private Banker. 

Skriv ett meddelande

När du skriver till oss via formuläret är du inte legitimerad och då kan det ta lite längre tid innan du får svar. 

Mer information

Vill du bli kund?

Hos oss kan du bli kund online eller på ett av våra bankkontor. Oavsett vilket du väljer så får du tillgång till alla bankens tjänster.

Klagomål

Det är viktigt att du som kund känner dig nöjd med oss. Därför tar vi missnöjda kunder på största allvar.

Father and child getting into the car

Följ oss i sociala medier

Följ oss i våra sociala medier för att läsa mer om sparbanksidén och vårt samhällsengagemang och även ta del av nyheter och tävlingar.  

Two young women buying coffee from foodtruck.

Tjänster på kontoret

Sätta in och ta ut kontanter

Att sätta in/ta ut kontanter 
Du kan både sätta in och ta ut svenska sedlar i automaten inne banklokalen.

Du behöver ha ett bankkort hos oss för att kunna sätta in sedlar.

I automaten utanför kan du ta ut svenska sedlar.


Bankfack

Du behöver legitimera dig hos någon av oss inför ditt besök. 

 

Förändringen har att göra med en penningtvättslag som trädde i kraft den 1 januari 2020.

 

Behöver du inte längre ditt bankfack så är du välkommen att säga upp det genom att skicka ett meddelande till oss i appen, internetbanken eller kom in på kontoret så hjälper vi dig!