Hoppa till textinnehållet

Sollebrunn

  • Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
  • Kundcenter Företag: 0771-33 44 33
  • Telefon växel: 0322-78 600

Aktuellt

Sköt din ekonomi digitalt- när du kan!

Tack för att du i första hand gör dina bankärenden digitalt och bara besöker oss fysiskt om du måste. Tillsammans kan vi bromsa smittspridningen av Covid-19.

Öppettider

Ordinarie öppettider
  • måndag kl. 10-15
  • torsdag kl. 10-18
  • fredag kl. 10-15

 

Adresser

Besöksadress
Centrumhuset
441 71 Sollebrunn

 

Postadress
Box 553
441 16 Alingsås 


Clearingnummer
8304-8, 7541 eller 7453

Vi hjälper dig!

Det är vi som jobbar i Sollebrunn. Du når oss genom att ringa växeln eller skicka ett meddelande i appen. 

Anna Stenseke

Kundrådgivare

Ellen Österlund

Kundrådgivare

Gabriel Jamot

Kundansvarig Premium

 

Julius Svanvik

Kundansvarig Premium

Nina Rakic

Kundrådgivare

Kontorschefer

Anders Rylander

Kontorschef

Carin Klemetz

Biträdande Kontorschef

 

Linda Florén

Biträdande Kontorschef

Malte Herlitz

Biträdande Kontorschef

Skriv ett meddelande

När du skriver till oss via formuläret är du inte legitimerad och då kan det ta lite längre tid innan du får svar. 

Mer information

Följ oss i sociala medier

Följ oss i våra sociala medier för att läsa mer om sparbanksidén och vårt samhällsengagemang och även ta del av nyheter och tävlingar.  

Two young women buying coffee from foodtruck.

Tjänster på kontoret

Sätta in och ta ut kontanter

Att sätta in/ta ut kontanter 
Du kan både sätta in och ta ut svenska sedlar i automaten inne banklokalen.

Du behöver ha ett bankkort hos oss för att kunna sätta in sedlar.

I automaten utanför kan du ta ut svenska sedlar.


Bankfack

Du behöver legitimera dig hos någon av oss inför ditt besök. 

 

Förändringen har att göra med en penningtvättslag som trädde i kraft den 1 januari 2020.

 

Behöver du inte längre ditt bankfack så är du välkommen att säga upp det genom att skicka ett meddelande till oss i appen, internetbanken eller kom in på kontoret så hjälper vi dig!